Mateřské školky, základní školy, střední školy, vysoké školy
V databázi se nachází více jak 9 000 škol

Diskuze

Vysoká škola ekonomie a managementu s.r.o.

Recenze této školy.

« zpět na profil školy

Souhlasím | Nesouhlasím |
Vřele všem doporučuji, na VŠEM studuji prvním rokem a škola mi naprosto vyhovuje, protože mám spoustu volného času a můžu se věnovat i práci zároveň.
Na VŠEM studuji třetím rokem a jsem velice spokojená. Za mě škola splňuje několik důležitých faktorů, které při výběru vysoké školy hrají určitě pro každého důležitou roli. Kvalitní profesoři, kteří jsou skuteční odborníci ve svém oboru, který vyučují. Předávají skutečné zkušenosti z praxe, rady a tipy, tím pádem jsou přednášky zajímavé a nejde pouze o biflování teorie. Škola má svou vlastní knihovnu, která je hezky obsáhlá a učebnice, které jsou hezky a přehledně zpracované. Široký výběr praktických aplikací, které jsou užitečné tím, že si lze všechno prakticky vyzkoušet a mě samotné předaly mnoho znalostí. Moderní způsob vyučování, propojení prezenční výuky s online výukou. Individuální přístup se studijním oddělením, které je dostupné 7 dní v týdnu a lze je telefonicky kontaktovat, pokud se objeví nějaké dotazy během studia a jako poslední nabízí různé volby školného, podle Vašich finančních prostředků a podmínek. Do školy mě baví chodit a to je říct. :) Škola, co stojí za to!
VŠEM je podle mě fajn škola na kterou chodím moc rád.
Na VŠEM jsme níž třetím rokem a budu končit bakaláře. Jsme velice spokojena jak s výukou tak s lektory. Myslím si, ze VŠEM je opravdu kvalitní škola a já sama jsem moc rada, ze jsem si ji vybrala.
Se školou jsem naprosto spokojen. Přijdou mi v pohodě, jak vyučující, studijní, tak i lidi celkově. Oceňuji možnost, že si můžu do školy zavolat i v neděli, pokud něco nevím. VŠEM můžu vřele doporučit! :-)